مصاحبه آرشیو خبر ها
شاید کلید این روشنگری در دستان یکی از این دو بازیکن باشد

شاید کلید این روشنگری در دستان یکی از این دو بازیکن باشد

لورنوزو اینسیه‌نه در ناپولی بازیکنی است که شباهت‌ها و در عین حال تفاوت‌های زیادی با پائولو دیبالا در یوونتوس دارد. دیبالا سال گذشته حدوداً 10 گل بیشتر از اینسیه‌نه در مجموع رقابت‌های سری آ، کوپا ایتالیا و بازی‌های باشگاهی در اروپا به ثمر رساند و در نقطه مقابل در تعداد پاس‌های گل، آمارِ اینسیه‌نه تقریباً دو برابر دیبالا بود.

 

صحبت های بالا، بخشی از یادداشت روزانه ماریو اسکونچرتی در il corriere della sera می باشد. او نویسنده، روزنامه‌نگار و دبیر سرویس ورزشی روزنامه ایل کوریه‌ره دلا سرا می باشد.

 

وی در ادامه گفت:

 

دیبالا و اینسیه‌نه هر دو در بازی‌های هفته ششم رقابت‌های سری آ (مقابل بولونیا و پارما) برای تیم‌هایشان گلزنی کردند. گل‌هایی که هرچند مهاجم 27 ساله ناپولی را در فهرست دومین گلزن برتر کالچو تا اینجای کار با 5 گل قرار داد اما دیبالای 25 ساله را برای نخستین بار وارد این لیست کرد.

 

او افزود:

 

تحلیل آماری این دو بازیکن ایتالیایی و آرژانتینی در حوزه درون‌تیمی نیز جالب است؛ دیبالا در این فصل ستاره‌ای بزرگ به نام رونالدو را در کنار خود می‌بیند درحالیکه فوروارد شماره 24 آبی‌های بندر ناپل؛ مرتنس و میلیک را. هم‌تیمی‌هایی که هرچند توقعی کمتر از آنها می‌رفت اما دست‌کم فعلاً از لحاظ آماری موفق‌تر از رونالدو و سایر دوستانِ پائولو در یووه، برای اینسیه‌نه عمل کرده‌اند.

 

او ادامه داد:

 

اوضاع برای یوونتوس و ناپولی در رقابت‌های سری آ خوب پیش ‌می‌رود. با این حال فشار بیشتر (محتمل‌تر بودن موفقیت بانوی پیر نسبت به ناپولی در رقابت‌های اروپایی) و توقعات بالا بر یوونتوس ممکن است در ادامه بر روند این تیم تأثیراتی داشته باشد و این تیم نتواند همانند شش مسابقه گذشته با موفقیت کامل از میدان‌ها بیرون بیاید. مخاطره‌ای که وقوعش با اندکی درصد پایین‌تر نیز برای ناپلی‌ها دور از دسترس نیست.

 

او در پایان گفت:

 

نهایتاً همه‌چیز در انتظار دیدار بزرگ و تقابلِ حساسِ این دو تیم با یکدیگر است؛ رسیدن ناپولی به یووه، تداوم شرایط موجود و یا افزایش فاصله یووه با آبی‌ها. شنبه پاسخ تمام احتمالات و پیش‌بینی‌ها روشن خواهد شد؛ شاید کلید این روشنگری در دستان یکی از این دو بازیکن باشد؛ لورنزو اینسیه‌نه یــا پائولو دیبالا.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: